8 Haziran 2012 Cuma

Lida ile Düşüncelerinizin Değişmesine Yardımcı Olun


Ben yapamıyorum, ben başarısızım, ben mutlu olmayı hak etmiyorum derseniz baştan kaybedersiniz. Halbuki durum hiç de öyle değildir. Tıpkı küçük bir balonu şişirirken ne hissediyorsanız onu hissedersiniz. Ama balonu şişiremediğinizde ben yapamıyorum, ben başarısızım, ben mutlu olmayı hak etmiyorum demezsiniz. Balonun küçük ve kullanılmamış olduğunu bilir şişirmeye devam edersiniz. Arada pek bir fark yoktur. Düşüncelerinizi değiştirmeye kalktığınız zaman zorlanmanız çok doğaldır. Şimdi hiç bilmediğiniz bir yoldan gitmeye çalışıyorsunuzdur.
Bir uygulama yapalım; şimdi sürekli taktığınız saatinizi kolunuzdan çıkarın ve diğer kolunuza takın. Evet evet bunu şimdi yapın! Sizi bekliyorum. Eğer kolunuzda bir saat varsa kolunuzdan o saati çıkarın ve diğer kolunuza takın. Bekliyorum… Saatinizi diğer kolunuza aldığınızda yazıyı okumaya devam edin. Saatin diğer kolunuzda olmasının yanlış olduğunu düşünürsünüz, rahatsız hissedersiniz ama bunda hiçbir açıdan yanlışlık yoktur. Alışkanlıklar da düşünceleriniz de işte böyledir.
Daha sıkı ve fit bir vücuda kavuşmak için Lida zayıflatıcı tablet kullanmanız düşünceleriniz üzerinde elbette ki bir değişiklik yapmaz ancak Lida yosun ile kolayca zayıflayabileceğinizi görmek sizin olumlu düşünmenize yardımcı olur.
Ben düşünceyi yavru köpeğe benzetirim. Bir köpeğiniz vardır, yavru ve çok şirindir. Ve onu bırakırsınız evin hiç istemediğiniz bir bölümüne gider ve işer. Onu alır bahçeye çıkartırsınız ama o bir dahaki sefere tekrar gider ve aynı yere işer. Onu tekrar alır tekrar bahçeye çıkartırsınız ama o yine gider evin içine işer. Bu işlemi bıkmadan yapmaya devam edersiniz. Bilirsiniz ki en sonunda alıştığı yeri değiştireceksiniz. Evet aynen de öyle olur sonrasında köpek, bir şey yapmanıza gerek kalmadan bahçeye işemeye başlar. Sizin daha sonrasında bir şey yapmanıza gerek kalmaz. Bir süre sonra çektiğiniz sıkıntıları bile unutursunuz. Size sanki köpeğiniz artık en başından beni çişini sokağa yapıyormuş gibi gelir.
Aynı şekilde bu çalışmaları, bu değişimleri, bu düşünceyi yönlendirme egzersizlerini bir ömür boyu yapmak zorunda değilsiniz. Sanırım derin bir oh çektiniz. Evet bir öbür boyu böyle ay acaba şimdi ne düşünüyorum, farklı bir şeyler yapayım demek zorunda değilsiniz. Bir süre, düşüncenizin nereye yönlenmesini istiyorsanız ona alıştıracaksınız ve sonra bırakacaksınız.

0 yorum:

Yorum Gönder